تایید عدم تحمل کیفر علیرضا گلی‌پور از سوی پزشکی قانونی



خبرگزاری هرانا – آزیتا قره‌بیگلو وکیل علیرضا گلی‌پور با اشاره به تایید مرخصی پزشکی موکلش از سوی پزشکی قانونی، گفت که علاوه بر مرخصی پزشکی، عدم تحمل کیفر گلی‌پور نیز توسط پزشکی قانونی تایید و به دادستانی ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رویداد ۲۴، آزیتا قره‌بیگلو با اشاره به وضعیت نامساعد سلامتی علیرضا گلی‌پور اظهار داشـت: “موکلم در حال حاضر در مرخصی پزشکی به سر می‌برد و این مسئله به تایید پزشکی قانونی نیز رسیده است”.
وی افزود: “گلی‌پور در تاریخ ۱۰ تیرماه نیز وضعیت جسمانی‌اش با وخامت مواجه شد و پزشک معالجش بر عدم تحمل زندان وی تاکید کرد”.

قره‌بیگلو با بیان اینکه پزشکی قانونی نیز عدم تحمل کیفر گلی‌پور را تایید کرده است، یادآور شد: “طبق تایید و نظریه پزشکی قانونی تا زمان صدور حکم عدم تحمل کیفر توسط دادستانی و شعبه پانزده دادگاه انقلاب، موکلم باید در مرخصی درمانی بسر ببرد؛ در حال حاضر نامه تایید مرخصی از کمیسیون پزشکی به دادستانی ارسال شده است”.

گفتنی است علیرضا گلی‌پور، عضو بنیاد ملی نخبگان کشور و دانشجوی دکتری رشته مهندسی برق در آلمان، از سال ۹۱ به خاطر جرائم امنیتی در زندان اوین بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر