مخالفت با آزادی مشروط مهدی ساجدی فر در ششمین سال حبس



خبرگزاری هرانا – با تقاضای آزادی مشروط محمد مهدی ساجدی فر، زندانی امنیتی محبوس در زندان اوین که ایام محکومیت ده ساله خود را از شش سال پیش در این زندان می گذراند، علیرغم مشمولیت قانونی مخالفت شد. آقای ساجدی فر در سال ۹۳ تحت عمل جراحی معده قرار گرفت و همچنان از مشکلات گوارشی رنج می برد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، طی روزهای اخیر به محمد مهدی ساجدی فر، زندانی امنیتی محبوس در زندان اوین اطلاع داده شد از سوی مقامات قضایی با درخواست آزادی مشروط وی مخالفت شده است.
آقای ساجدی فر که در سال ۹۰ توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد اکنون ششمین سال حبس از محکومیت ده ساله خود را در این زندان سپری می کند.
این زندانی امنیتی در سال ۹۳ تحت عمل جراحی معده قرار گرفت و کماکان از مشکلات گوارشی رنج می برد، بنابراین علاوه بر مدت حبس متحمل شده که وی را مشمول آزادی مشروط می کند مقامات قضایی وضعیت پزشکی این زندانی را نیز نادیده گرفتند.
گفته میشود این زندانی بعنوان یک چهره دانشگاهی در چارچوب ارتباط‌های علمی و دانشگاهی بازداشت شده و نهایتا به اتهام ارتباط با دول متخاصم به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیزی از سوی دادگاه انقلاب شهر تهران محکوم شده است.
آقای ساجدی فر مدعی است در استقرار سیستم شناخت و تشخیص هویت از باقی مانده جسد نقش بسزایی داشته است. شناخت اجساد جنگ ایران و عراق و همچنین تشخیص هویت نیروی انتظامی را در زمره کارهای برجسته خود می داند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر