اعتراف ناگزیر به خشم و انزجار مردم از آخوندها و نظام آخوندی

نفرت مردم از آخوندها و بویژه گوشمالی شدن و کشته شدن تعدادی از آنها به دست مردم، آخوندها را دچار وحشت کرده است.آخوندهای پریشان احوال از این وضعیت و نگران از عاقبت نظام و خودشان، نگرانیشان را با عناوینی ”مردم دیگر روحانیت را پناه خود نمی‌دانند“، ”دور شدن مردم از روحانیت“و ”واکنش منفی مردم به روحانیت“ ابراز می‌کنند.


در این رابطه آخوند هاشم هاشم‌زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رژیم، از مسئولان رژیم و آخوندها خواست ”حساسیت مردم را درک و طوری عمل کنند که این حساسیتها به حداقل برسد. “

وی در مورد نفرت مردم از آخوندها می‌گوید: ”امروز مردم درست یا نادرست، حق یا ناحق این مسائل (مشکلات مردم) را از ناحیه روحانیت می‌دانند و روحانیت را نیز پناه خود نمی‌دانند“ (سایت عصر ایران 27آذر 96) 

آخوند محمدعلی ابطحی معاون حقوقی و پارلمانی دولت آخوند شیاد محمد خاتمی، دلیل خشم مردم نسبت به آخوندها را حاکمیت آخوندی می‌داند که مردم را آسیب‌پذیر کرده است.

وی در مورد حوزه‌های آخوندی نیز می‌گوید ”حوزه‌های ما بیش از اندازه حکومتی شده‌اند. جایگاه روحانیت در میان عده قابل توجهی از توده مردم افت کرده و ریشه‌اش عملکرد حکومت است“.

ابطحی در ادامه حرفهایش به ابراز انزجار مردم از آخوندها در خیابانها و معابر عمومی چنین اعتراف می‌کند: ”آنها که در تاکسی، اتوبوس و مترو سوار می‌شوند بیشترین رگبار بد و بیراهه را از نزدیک می‌شنوند“.

آخوند غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس ارتجاع و از باند خامنه‌ای نیز ”به آلاف و علوف“ رسیدن آخوندها در حاکمیت را ”باعث تغییر نگاه مردم“ به آخوندها می‌داند.

وی در این رابطه می‌گوید: ”در مسائل و مشکلات اقتصادی، امور اجرایی، اداری، رشوه‌ها و اختلاس‌ها مسائلی هستند که به‌شدت مردم را رنج می‌دهد و چون رأس حکومت روحانی است و رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه، مجلس خبرگان هم روحانی هستند، یک طیفی از روحانیت در مصدر امور هستند در نتیجه مردم ریشه مشکلات را از روحانیت می‌دانند“

خبرنگار سایت حکومتی خبرآنلاین نیز که مناظره بین ابطحی و مصباحی مقدم را ترتیب داده به این موضوع اذعان می‌کند در نتیجه عملکرد آخوندها است که مردم این چنین از این جماعت متنفر شده‌اند.) 

پیش از این نیز آخوند ماندگاری در تلویزیون رژیم خشم مردم نسبت به آخوندها را در مکانهای عمومی این‌گونه بیان کرد: ”می‌گوید من از شما آخوندها متنفرم، مرده شور همه‌تان را هم ببرد! قشنگ به من گفته‌اند ها. همراهی مردم از نظام کم شده، کمکم روحانیت را می‌خواهند حذف بکنند از سیاست! (تلویزیون رژیم 11بهمن 95) 

ملاحظه می‌شود که خشم مردم نسبت به ‌عملکردهای نظام آخوندی و آخوندهای وابسته به آن چگونه زبانه می‌کشد که خودشان هم ناگزیر به اعتراف به بخشی از آن می‌شوند.

عملکردهای سرکوبگرانه و چپاولگرانه‌ای که در طی 39سال حاکمیت این رژیم ضدبشری مردم و به‌ویژه جوانان را آن‌چنان عاصی کرده است، که در این روزها شاهدیم که چگونه مردم آخوندهای خمینی صفت را مورد ضرب ‌و شتم قرار می‌دهند، و بعضاً آنها را نیز به هلاکت می‌رسانند.

از جمله این موارد ضرب ‌و شتم یک آخوند در خروجی متروی موسوم به خمینی در تهران است که به‌شدت مجروح شد و سپس کشته شد. (خبرگزاری مهر 2آبان 96) 

اول آبان 96 نیز یکی از آخوندهای حوزه چیذر توسط جوانان گوشمالی داده شد و راهی بیمارستان گردید.

پیش از این در نهاوند نیز آخوندی به نام عبدالملکی توسط جوانان گوشمالی داده شد و راهی بیمارستان شد.

جوانان در نیشابور یک آخوند به نام احمد نصرآبادی را که تحت عنوان امر به معروف برای جوانان مزاحمت ایجاد کرده بود در خیابان رازی این شهر گوشمالی دادند و... 

واضح است که گوشمالی آخوندها و به هلاکت رساندن تعدادی از مردم در ماههای گذشته، بیان گوشه‌یی از انزجار مردم نسبت به این رژیم و آخوندهایی است که در زمره نیروهای سرکوب و مبلغان سرکوب آن هستند. مردمی که در معرض سرکوب و غارتگری نظام ولایت‌فقیه هستند و این نظام آنهارا روزانه سرکوب و غارت می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر