آشنایی با زنانی که دنیا را تغییر دادند در قالب یک کتاب


زنانی که دنیا را تغییر دادند» با ترجمه نلی محجوب از سوی نشر ناریا منتشر شده تا کودکان و نوجوانان را با زنان مهم آشنا کند.


به گزارش خبرنگار مهر، در این کتاب به زندگی زنانی چون جین آستین (نویسنده «غرور و تعصب»)، فریدا کالو (نقاش)، گرترود اِردرِل (برنده مدال المپیک شنای نوجوانان)، کوکو شنل (طراح مد)، ماری کوری (کاشف رادیواکتیو)، مری آنینگ، ماری سیکول (دانشمند) و... پرداخته شده است.   می‌خوانیم: آن‌ها چطور توانستند به آرزوهای بزرگ و شگفت‌انگیزشان دست پیدا کنند!؟
در ابتدای کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند»   آمده: «زنان این کتاب از روز اول قرار نبود آدم‌های خیلی خاصی باشند. آن‌ها فقط با پیروی از قلب، استعداد و رویاهایشان به چیزهای شگفت‌آور و فوق‌العاده دست پیدا کردند. شاید به کسانی که به آن‌ها می‌گفتند نمی‌توانند، گوش ندادند؛ یا شاید جرأت داشتند که متفاوت باشند و یا شاید بعضی از آن‌ها نتوانستند جلو عشق به پیشرفت و آینده مقاومت کنند. یا شاید هم هر سه این موارد!» 
با خواندن کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» ب زندگی کسانی آشنا می شویم که با پیروی از خواسته‌ قلبی‌شان، هوش شان و رویاهایشان به چیزهایی که می‌خواستند رسیدند. با اِملیا اِرهارت در آسمان پرواز می کنیم، با اِمیلی پنکرست درباره‌ حقوق می آموزیم  و با کوکو شنل انقلابی در مُد به راه می اندازیم.  
کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» نوشته پنکرست با ترجمه نلی محجوب در ۳۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۰هزار تومان در نشر ناریا منتشر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر