قوی ترین زنانی که با سرنوشت مبارزه کردند+ عکس

اقتصاد ایران: زنان موجودات ظریف و حساسی هستند که در زندگی به عشق و توجه زیادی نیاز دارند. اما با این وجود بیشتر زن ها زمان مواجه شدن با مشکلات قدرت روحی و استقامت زیادی از خودشان نشان می دهند تا به شادی واقعی در زندگی برسند.
به گزارش خبرگزاری�اقتصاد ایران ، بدونیم می خواهد شما را با زنانی که برای به دست آوردن شادی به سختی مبارزه کرده اند و سرنوشت را جور دیگری رقم زده اند. داستان الهام بخش آن ها ثابت می کند که ضعف و ناتوانی هیچ نقشی در زندگی زنان نمی تواند داشته باشد.
 دختری که با ۱۸ عمل جراحیاکنون به عنوان جراح مشغول به کار است 
کودی هال دختر بریتانیایی با یک ضایعه جلدی بسیار شدید به دنیا آمد. پزشک ها والدین او را کاملا نا امید کردند و اعتراف کردند که هیچ کاری برای رفع مشکل او نمی توانند انجام دهند. بنابراین تمام خانواده با کمک همدیگر هزینه اولین جراحی او را زمانی که تنها ۱ سال داشت جمع آوری کردند.
 
کودی تا سن ۱۴ سالگی زیر تیغ ۱۸ عمل جراحی رفت و در تمام این دوره یک زندگی بسیار عادی و با بهترین رتبه ها در مدرسه داشت. برای کودی کنترل موقعیتش کمی سخت بود اما هرگز به دیگران اجازه مسخره کردن و خندیدن به خودش را نداد.
 
کودی اکنون در بخش جراحی بیمارستان Kettering General مشغول به کار است و ازدواج موفقی داشته است. او در بزرگ ترین روز زندگی اش می گوید "می خواهم به مردم نشان دهم که همیشه پایان خوشی در راه است”
 ملاله یوسف زی فعال حقوق بشر پاکستانی ادامه تحصیل زنان در کشورهای مسلمان را ممکن ساخت 
ملاله یوسف زی یک قهرمان و الگوی واقعی برای زنان دنیاست. او پس از انتشار مطالب وبلاگش برای بی بی سی در رابطه با وضعیت زنان تحت رژیم طالبان که دختران را از ادامه تحصیل و رفتن به مدرسه منع می کنند معروف شد.
 

او پس از چندین بار تهدید به مرگ از یک حمله تروریستی جان سالم به در برد. شجاعت و اشتیاق او باعث شد به خیلی از اهدافش برسد. او اکنون در ۲۰ سالگی جوان ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر