معترضان دیماه از اصلاح‌طلبان تأثیر گرفته بودند


باید فرض را بر این بگذاریم که بدنه معترض کسانی هستند که می‌توانند از اصلاح‌طلبان تأثیر گرفته باشند. من می‌توانم بگویم اگر در این جمع معترض کسانی بوده‌اند که رأی داده‌اند، قاعدتا به اصلاح‌طلبان رأی داده‌اند، یا دست‌کم اکثریت آنها به اصلاح‌طلبان رأی داده‌اند...




به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، «محسن میردامادی»، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸، در بخشی از مصاحبه خود با سالنامه نوروزی شرق درباره اغتشاشات دیماه ۹۶ گفته است: باید فرض را بر این بگذاریم که بدنه معترض کسانی هستند که می‌توانند از اصلاح‌طلبان تأثیر گرفته باشند. من می‌توانم بگویم اگر در این جمع معترض کسانی بوده‌اند که رأی داده‌اند، قاعدتا به اصلاح‌طلبان رأی داده‌اند، یا دست‌کم اکثریت آنها به اصلاح‌طلبان رأی داده‌اند. او می‌افزاید: شاید آنهایی که به اصولگرایان رأی داده‌اند، کمتر به این نقطه رسیده باشند که بخواهند اعتراض خود را در حرکت‌های خیابانی نشان دهند.
میردامادی در صحبت‌های خود همچنین گفته است: من فکر می‌کنم اگر وضعیت اقتصادی از این شرایطی هم که هست بهتر شود، باز مسئله حل نشده است...من می‌گویم اعتراض‌ها اصلا اقتصادی نبود؛ اعتراضی بود که مؤلفه‌های متعددی مانند موضوع حجاب را دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر