کلیسایی در آمریکا به آسیب دیدگان آتش سوزی کالیفرنیا یک میلیون دلار کمک می کند

کلیسای «عبادتگاه خدا» در کالیفرنیا که از بزرگترین کلیساهای آمریکاست اعلام کرد به هر خانواده ای که خانه خود را در آتش سوزی از دست داده‌اند هزار دلار کمک خواهد کرد.

به گزارش «محبت نیوز» مقام ها در ایالت کالیفرنیا می گویند که انتظار نمی رود بزرگترین آتش سوزی طبیعی تاریخ کالیفرنیا تا پایان ماه اوت مهار شود.

آتش سوزی موسوم به “مندوسینو کمپلکس” تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار هکتار که تقریبا به اندازه مساحت لس آنجلس است را سوزانده است.

به نقل از گفتگوی ادیان، حالا کلیسای “عبادتگاه خدا” در کالیفرنیا که از بزرگترین کلیساهای آمریکاست اعلام کرد به هر خانواده ای که خانه خود را در آتش سوزی از دست داده‌اند هزار دلار کمک خواهد کرد.

این ابر کلیسا اقدام خود را گامی خدا پسندانه برای تحقق ایمان نامید. بر اساس برآوردها ۱ میلیون دلار برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده در نظر گرفته شده است. آتش سوزی اخیر یکی از شش بزرگترین حادثه هولناکی است که کالیفرنیا از بدو پیدایشش تا کنون از سر گذرانده است.

در این آتش سوزی ۷ نفر گم شده اند چندین هزار هکتار زمینهای جنگلی از بین رفته است. در این شرایط این کلیسا از همه مردم جهان بخصوص مسیحیان خواسته است تا برای آسیب دیدگان و قربانیان این حادثه دعا کنند و به هر طریق که میتوانند به آنها کمک کنند. سخنگوی کلیسا گفته است زمانی که رهبران مسیحی تصمیم گرفتند به هر خانواده هزار دلار کمک کنند تنها ۱۵۰ تا ۲۰۰ خانوار آسیب دیده بودند اما به علت گسترش سریع آتش این تعداد به بیش از هزار خانوار رسیده است بنابراین این کلیسا باید مبلغی بیش از ۱ میلیون دلار تهیه کند و از مسیحیان خواست که دست بخشنده مسیح باشند و به یاری این قربانیان بشتابند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر