من یه زنم ... زنی از بی نهایت... زنی خالق

من یه زنم ... زنی از بی نهایت... زنی خالق
خالق تو !خالق عشق! خالق اشک!... رنگ نگاهت, صدایت همه از من است
پس مرا انکار نکن ا
نکار من انکار وجود توست...
نیلوفر ایمانیان
Niloufar Imanian
https://zanoazadegy.blogspot.com
دردم می آید ژست روشنفکریت تنها برای دختران غریبه است.
به خواهر و مادرت که میرسی قیصر می شوی..

من یک زنم
ـمن آنطور که خود می پسندم لباس می پوشم
قرمز، زرد، نارنجی ، برای خودم آرایش می کنم گاهی غلیظ
می رقصم- گاه آرام ، گاه تند،
می خندم بلند بلند بی اعتنابه اینکه بگویند جلف است یا هر چیز دیگر

یادمان باشد که خشونت افسانه نیست بلکه واقعیت است و همیشه تا نزدیک گوش خود نبینیم اش تصور میکنیم چیزیست که تنها در فیلم ها و قصه اتفاق میافتد نسبت به آن آگاه باشیم و برای رفع آن مبارزه کنیم

تو روشن میکنی خورشید را هر روز
تو هر شب به جلد ماه میروی
بگیر دستایم را محکم تا نیافتم
زمین می لرزد وقتی راه میروی
دلم با خنده تو گرم میشود
... در روزهایی که دنیا سخت باشد
تو را حس میکنم و می فهمم این را
یک زن می تواند گاهی مرد باشد
یک زن می تواند گاهی مرد باشد



آرامش می خواهم به اندازه ی خوردن یک فنجان چای کوتاه باشد،
یا قدم زدن روی سنگفرش خیس پیاده رو طولانی ، فرقی نمی کند
فقط آن لحظه را می خواهم.... آن لحظه که تمام سلول هایم آرام
می گیرند تا بتوانم به تو بهتر فکر کنم



وقتی آدما میگن بارون رو دوست داریم ولی تا بارون میاد چتر باز میکنن...
وقتی میگن پرنده رو دوست داریم ولی تو قفس نگهش میدارن...
باید از دوست داشتن آدما ترسید!

۱ نظر:

  1. به رویاهایت فکر کن و بگذار رویاهایت تصویری از امروزت باشند ولی منطق را فراموش نکن. تو هستی تا به بهترین شکل به زنان دیگر جرات، جسارت، منیت و انگیزه بدهی. انگیزه بگیر و انگیزه بده. با تمام توانت رویاهایت را دنبال و به آن‌ها بیاموز رویایی دارند که باید دنبال کنند. تو نماینده‌ای از مقدس‌ترین مخلوق خالق هستی.

    پاسخحذف