قطع تماس؛ افزایش نگرانی از وضعیت فرنگیس مظلوم در زندان اوین

فرنگیس مظلوم، مادر سهیل عربی، زندانی عقیدتی زندان اوین از هفته گذشته از تماس تلفنی با خانواده خود محروم شده است. علاوه بر این ملاقاتی که پیشتر با هماهنگی نهاد بازداشت کننده قرار بود با خانواده خود داشته باشد نیز لغو شده است. علیرغم نگرانی خانواده خانم مظلوم تاکنون توضیحی توسط مسئولین در این خصوص داده نشده است. فرنگیس مظلوم در تاریخ ۳۱ تیرماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و هم اکنون در بازداشتگاه وزارت اطلاعات موسوم به بند ۲۰۹ زندان اوین به سر می برد.
https://zanoazadegy.blogspot.com
Niloufar Imanian
 ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، فرنگیس مظلوم، مادر سهیل عربی، زندانی عقیدتی زندان اوین بدون توضیح مشخصی از تماس تلفنی با خانواده خود محروم شده است.
بی خبری از وضعیت خانم مظلوم در حالی است که طبق روال معمول سه هفته گذشته، وی روزهای شنبه با خانواده خود تماس تلفنی داشته است.
به گفته یک منبع نزدیک به خانواده خانم مظلوم، علاوه بر قطع شدن تماس فرنگیس مظلوم با خانواده خود، قرار ملاقاتی که اواخر هفته گذشته با هماهنگی نهاد بازداشت کننده وی ترتیب داده شده بود نیز بدون هیچ توضیحی لغو شده است.

عدم پاسخ‌دهی مسئولین در ارتباط با وضعیت خانم مظلوم و دلیل این محدودیت ها در کنار سابقه بیماری قلبی ایشان باعث افزایش نگرانی خانواده فرنگیس مظلوم شده است.

لازم به ذکر است ظهر روز دوشنبه ۳۱ تیرماه، یک مامور زن به همراه ۷ مامور مرد به منزل خواهر فرنگیس مظلوم مراجعه کرده و وی را بازداشت کردند.

فرنگیس مظلوم پس از بازداشت به بازداشتگاه اداره اطلاعات، موسوم به بند ۲۰۹ زندان منتقل شده و تحت بازجویی قرار داشته است.

لازم به یادآوری است فرزند فرنگیس مظلوم، سهیل عربی از ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۲ در بازداشت و زندان به سر می‌برد و تمام این مدت از مرخصی محروم بوده است.

سهیل عربی همزمان با اینکه پس از تغییرات بسیار در روند دادرسی و احکام صادره در حال تحمل دوران محکومیت ۷ سال و شش ماهه خود در زندان تهران بزرگ بود، از بابت پرونده ای جدید که در زندان علیه وی مفتوح شده بود در تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به اتهامات “فعالیت تبلیغی علیه نظام” و “تشویش اذهان عمومی” به ۳ سال حبس، ۳ سال تبعید و جزای نقدی دیگر محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر