خودکشی دختر ۱۵ ساله در تهران

روز پنجشنبه ۱۱ مهر، یک دختر ۱۵ ساله در تهران با پریدن از ساختمانی در خیابان ستارخان دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد. گفته می‌شود این دختر نوجوان همراه پسر جوانی در حال قدم زدن در خیابان بوده که برادرش آنها را می‌بیند و از ترس برادرش به پشت بام رفت و خود را به پایین پرت کرد. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از رکنا، روز پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ دختری ۱۵ ساله در خیابان ستارخان با سقوط از طبقه چهارم به زندگی خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، دقایقی قبل از این حادثه دختر نوجوان همراه پسر جوانی در حال قدم زدن بوده که برادر ۱۹ ساله‌اش آنها را در خیابان می‌بیند. دختر نوجوان از ترس به خانه فرار کرد و به پشت بام رفته و خودش را از طبقه چهارم منزلشان به پایین پرت می کند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پدر و مادر دختر نوجوان باهم اختلاف داشته و مدتی بود که او و برادرش به همراه مادر جدا از پدرشان زندگی می‌کردند.

در ادامه این گزارش آمده است: “بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و تحقیق از شاهدان را صادر کرد.‌

۱ نظر:

  1. آخه این چه کاریه؟؟ من نمی دونم چرا ما گاهی اوقات کارهایی می کنیم که بعدش پشیمون بشیم.
    خب نمی رفتی با کسی ، تا داداشت هم نبینه.

    پاسخحذف