نیما کشوری، پس از اعتصاب غذا به سلول انفرادی منتقل شد



نیما کشوری، از مدیران کانال‌های تلگرامی حامی دولت، پس از اعلام اعتصاب غذا به سلول انفرادی زندان اوین منتقل و از تماس تلفنی و ملاقات نیز محروم شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، بهزاد کشوری در صفحه توئیتر خود نوشت: “نیما کشوری از بند دو الف به سلول انفرادی زندان اوین منتقل شده. ممنوع الملاقات و تماس شده”.
در در ادامه نوشته، این عضو خانواده کشوری خطاب به سخنگوی قوه قضاییه گفت “شما که اعتصاب (غذای) مدیران تلگرامی بازداشت شده را شایعه خواندید، چرا نیما را به انفرادی برده و ممنوع الملاقات و تماسش کردید.”
گفنی است که چندی پیش سخنگوی قوه‌قضاییه خبر اعتصاب غذای مدیران کانال‌های تلگرامی بازداشت شده را شایعه خوانده بود.
آقای اژه‌ای در آن زمان گفت که “این مسئله شایعه است. اگر کسی حرف درستی داشته باشد، حرف درستش را می‌زند و پرونده‌اش پیگیری و دنبال می‌شود”.
لازم به یادآوری است علی احمدنیا، سیدمجتبی باقری، سبحان جعفری تاش، جواد جمشیدی، نیما کشوری و سعید نقدی، شش تن از مدیران کانال‌های تلگرامی حامی دولت در اعتراض به طولانی شدن زمان بازداشت و عدم دسترسی به وکیل، از روز دوشنبه بیست و نهم خرداد در بند دو الف زندان اوین دست به اعتصاب غذا زده‌اند.
گفته میشود با گذشت بیش از سه ماه از بازداشت این فعالان رسانه‌ای توسط اطلاعات سپاه پاسداران، هنوز دادگاه تشکیل نشده و حتی اتهامات نیز به درستی مشخص نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر