اکثر کلان شهرهای کشورمشکل زمین جهت احداث فضای آموزشی دارند/ کمبود ۸۰ فضای آموزشی در منطقه ۲۲ تهران




سرپرست معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: برای احیای الحاقیه‌های ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش مکاتباتی انجام شده است تا مشکل انبوه‌سازان نه تنها در منطقه ۲۲، در سایت‌های مسکن مهر و سایر فعالیت انبوه‌سازان در کشور حل شود.



به گزارش گروه اجتماعی برنا ، داریوش ورناصری سرپرست معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکل زمین تنها مشکل تهران نیست؛ مشکل زمین جهت احداث فضای آموزشی مربوط به اکثر کلان‌شهرهای کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط قیمت، مشکل زمین در تهران بیشتر است و به خصوص در منطقه ۲۲ تهران دیده می‌شود؛ از مجموع فضاهای آموزشی که در این منطقه نیاز داریم، نزدیک ۷۵، ۸۰ فضای آموزشی کم داریم.

ورناصری به انبوه‌سازی‌ها در منطقه ۲۲ تهران اشاره کرد و گفت: الحاقیه‌های ماده ۱۸ قانون شوراهای آموزش و پرورش در سال‌ ۸۷ به دلایلی حذف شد؛ وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس تلاش شد که این ۴ الحاقیه احیا شود.

وی ادامه داد: البته متولی اصلی واحد حقوقی آموزش و پرورش است و ما هم مکاتباتی را کردیم تا این الحاقیه‌ها احیا شود و مشکل انبوه‌سازان نه تنها در منطقه ۲۲، در سایت‌های مسکن مهر و سایر فعالیت انبوه‌سازان در کشور هم حل کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر