همدان؛ یک دانش آموز در پی تنبیه بدنی راهی بیمارستان شد


خبرگزاری هرانا – یک دانش آموز کلاس هفتمی مدرسه ای در همدان در پی ضرب و شتم توسط معلم مدرسه راهی بیمارستان شد.
به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، تنبیه بدنی یک دانش آموز پایه هفتم در همدان منجر به آسیب دیدگی دست وی شد.
“علی ورمرزیار” دانش آموز کلاس هفتم مدرسه شهید اصیلی همدان است که به دلیل تنبیه بدنی از سوی معلم دچار آسیب دیدگی دست چپ شده است.

وی چهارشنبه گذشته برای پانسمان دست آسیب دیده خود به بیمارستان بعثت همدان مراجعه کرده بود که در پی این حضور خبرنگاران در جریان موضوع قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش والدین دانش آموز علی ورمزیار در ابتدا به دلیل آنچه نگرانی از برخورد نامناسب با فرزندشان عنوان می شد حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نبودند اما امروز و در پی پیگیری شماری از خبرنگاران پرده از واقعیت ماجرا برداشتند.

طی هفته گذشته نیز یک دانش آموز کلاس هفتمی در مدرسه ای در قزوین در پی ضرب و شتم توسط مدیر مدرسه راهی بیمارستان شد. والدین این دانش آموز نامه ای مبنی بر شکایت از مدیر خاطی به ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین نوشتند و مدیر مدرسه نیز استعفا داده است.

در آذرماه امسال سال نیز محمد پورداوود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت که در پی تنبیه یکی از دانش‌آموزان در مدرسه شهید مقصودی همدان معلم تعلیق و مدیر و معاون مدرسه برکنار شدند.

لازم به اشاره است که مطابق ماده ۷۷ آیین نامه انضباطی مدارس، اعمال هرگونه تنبیه دیگر از قبیل اهانت، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است.


FacebookTwitterGoogle+اشتراک گذاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر